2014. augusztus 17., vasárnap

9. rész~Folytatás~


Rachel Holmes


Harry Styles lakása fantasztikus, vagyis az ahol jelenleg lakott . Egy fullosan berendezett Hotel szoba , de attól még mesés volt.
-Remélem megtudtalak egy kicsit vigasztalni.- Húzódott közel  hozzám.
-Ja , jó veled. -Mosolyogtam.

-Kérsz valamit inni, enni?
-Egy pohár víz jól esne.
-Máris hozom. -Hajolt nagyon közel hozzám, elakadt a lélegzetem.
-Tessék.-Nyomta a kezembe a poharat.
-Köszi. -Kortyoltam egy nagyot a folyadékból és letettem a poharat a kis fekete fa kávézó asztalra.  Amikor Harry félé fordítottam a fejem észrevettem , hogy vészesen közeledik felém. Az ajkát az enyémre tapasztja de én nem viszonzom ezért elhúzódik.
-Sajnálom , tudom ....öö..., hogy most neked ez......a barátnőd meg minden....-Motyogott olyan halkan , hogy alig halottam ,de nem érdekelt mit mondott. Most én támadtam le és olyan hevesen csókoltuk egymást , hogy nem kaptam levegőt. Le kellett állni egy percre mert különben mind a ketten megfulladunk.
Levettem a pólóját ezzel képet kaptam a felsőtestéről és a tetkóiról. Egy pillanatig néztem , utánna újra egymásba gabalyodtunk. Hirtelen felkapott az ölébe én pedig a derekára külcsoltam a lábam . Elkezdte csókolgatni a nyakam, én meg csak lihegtem. nem bírtunk magunkkal. Majd elindult , fel egy lépcsőn egészen be egy szobába. Gondolom ez a halószoba. Gyönyörű mint minden más itt mivel ez egy lakosztály. Mohón csókoltuk egymást és minnél többet kaptam belőle , annál több kellett volna.
Levetkőztettük egymást . Mindketten telsejen mesztelenek voltunk és csak megtörtént a dolog , nem akartam de így lett. Széhyeltem magam , hogy míg Britney élet halál között van én itt smacizok egy popsztárral. De nem lehet mindenkinek rosszkedve miatta, legalább valaki jól szórakozik.
Meztelenül a takarót magunkra húzva feküdtünk. Én csak őt bámultam , és ő is csak engem nézett.
Ekkor jutott eszembe valami , amit talán a részegség miatt mind a ketten elfelejtettünk teljesen.
-Harry , volt rajtad óvszer?-Tettem fel a kérdést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése