2014. augusztus 21., csütörtök

Továbblépés

Sziasztok! Ez most egy rövid rész lett , de már kellett egy ilyen, mivel teljesen más irányba akarom vinni a story-t. Köszön annak aki még mindig olvassa a blogot! Mostatnól már kicsit összeszedettebb lesz ez az egész! Jó olvasást!
                                                        pusszi Lea :D 
zene: https://www.youtube.com/watch?v=hFVmlp60oJ0 Ennek nincs sok köze a történethez csak ez most nagyon megtetszett, hallgassátok meg! 

10. rész~Továbblépés~

Rachel Holmes

2 hónap múlva


Rachel Holmes vagyok, New York egyik elit gimnáziumának tanulója. Az utolsó pár hónapban az életem a feje tetejére fordult. Pontosan 2 hónapja jött egy lány vidékről a neve Bonnie Brown . Ő lett az új legjobb barátnőm Britney Watson után, ő volt az én mindenem több mint barátnő. Nemrég viszont elvesztettem , elment nincs többé . A temetésén nem voltak sokan , senki sem szerette. Amikor megtudtam mi történt 3 hétig ki sem mentem a szobámból . Nem ettem, nem aludtam , nem szóltam senkihez, elvesztem , magamba fordultam. Szerencsére a nehezén már túl vagyok , de még mindig nagyon fáj. Kiszakította és magával vitte a sírba szívem egy darabját. Az a seb
már sosem gyógyul be...legalább is ezt hittem, amíg meg nem ismerkedtem valakivel. Hogy Bonnieval mi történt? Visszament Dallasba , nem bírta itt. Volt egy fiú Taylor Lautner aki elcsavarta a fejét, de ez a srác megcsalta méghozzá nem is akárkivel Audrey Firth-el. Mit se mondjak, ők igazán összeillenek. Azóta is együtt vannak , még sosem láttam ilyen boldognak egyiküket sem. Lehet ezért ment vissza a vidéki lány, igazából nem is tudtam. Hagyott nekem egy üzenetet de ennyi. A suliba még sokan járnak , köztük az egyik Sophie Montgomery. Hát az a lány...Mit is mondjak róla? A szülei a tanárai mindenki azt hitte nagy balerina lesz belőle . Annyira hajtották , hogy lesérült és nem táncolhat. Sőt volt egy ideg összeroppanása , az idegosztályon kezelik, szegény. A bátya Los Angelesbe költözött , és ott tengeti napjait. Bár úgy hallottam letartóztatták. Audrey pedig teljesen megváltozott . Osztályelső, és már nincsenek szárnysegédei . Katherine és Ciera is elég közel kerültek egymáshoz, miután a pasijaik szakítottak velük. Most ők ketten a ribik a suliba, de szerintem van egy sötét titkuk ami hamarosan kiderül mert ha nem megemészti őket belülről. És végül én , tudjátok terhes voltam , de annak már vége. Elvetéltem , hát igen ez van , még egy dolog ami miatt teljesen depressziósnak kéne lennem , de van valaki az életemben. Valaki aki mindent a feje tetejére borított és új értelmet adott a létezésemnek. Harry nem is keresett miután megtudta mi történt velem. Abba is majdnem beleroppantam. Egyik nap részegen tántorogtam haza egy kocsmából . Elájultam egy sikátorban és reggel arra ébredtem , hogy ő ott volt és szólongatott... 

2 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon orulok hogy folytatod ezt a sztorit! :D jjuuuujjj mikor lesz uj resz???
    varom a folytatast!!!
    puszi :)

    ui: bocsi az idezetekert

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Luca!
      Köszönöm szépen, hogy írtál. Nagyon jólesik. Az új részt már elkezdtem. Nem tudom mikor lesz kész de szerintem a jövő hét folyamán!
      Addig is puszi Lea!

      Törlés