2013. október 15., kedd

                      
                  Audrey Firth

-Jól van Audrey, megtettük. De legközelebb te végzed a piszkos munkát!-Közölte felháborodva Ciera. Gúnyosan kuncogtam.
-Valami bajod van?-kérdezte Katherine.
-Semmi. Mi lenne?-Mosolyogtam.
-Na azért.
-Most már shoppingolhatunk?-Tettem fel a kérdést a pláza közepén.Mindketten bólintottak majd megindultunk a H&M felé. Mikor beértünk megrohamoztuk az új kollekciót.
-Amúgy meg nem is végeztetek túl jó munkát.-Kérdőn néztek.-Britney nem halt meg.-Nézegettem egy fülbevalót.
-Azt nem mondtad, hogy öljük meg.-Nézett furcsállva Ciera.
-Azt hittem ez egyértelmű.-Visszatettem a fülbevalót és a táskák felé vettem az irányt.
-Audrey, ezt most nem gondolhatod komolyan.-Jött oda hozzám Katherine.
-Tönkre akarom tenni az összes kis r*bancot. Felfogtad?
-Szerintem csak azért csinálod , hogy tied legyen Taylor.
-Ez egyáltalán nem igaz! Kinek kell az a beképzelt hólyag? Hát nekem nem az biztos!-Dühödtem be. Felkaptam egy farmert és a próba fülke felé indultam. Épp mentem volna be , mikor egy hideg kéz elkapott és behúzott magához. Már készültem , hogy leüssem, de megláttam ki az.
-Taylor! Te meg mit keresel itt?-Nem válaszolt mert pont a nyakamat csókolgatta.Annyira heves, érzelmes volt, hogy még én se tudtam ellenállni.
-Most komolyan!Te nem Bonnie-val vagy?-Álltam le egy pillanatra. De őt az se állította le. Már a ruháink a földön voltak, csak a fehérnemű maradt. Tay épp a melltartó kapcsomhoz nyúlt mikor megfogtam a kezét és eltoltam magamtól. Ő szexin az az alsó ajkába harapott és le nem vette volna rólam a szemét. Én pedig csak kapkodtam a levegőt.
-Bonnie? Ugye most csak viccelsz? -Közelebb jött hozzám.
-Azt hittem szereted.-Halkult el a hangom.
-Akkor rosszul hitted.-Suttogta a fülembe miközben átkarolt a derekamnál fogva. A gyönyörű szemébe néztem és a csókcsata folytatódott. Most már hagytam , hogy a melltartót is ledobja rólam. Nem tudom, hogy kint az emberek mit gondolhattak, vagy kerestek-e már Cieráék. De nem érdekelt, csak ő számított.
Taylor ment ki először , olyan lazán viselkedett, hogy legszívesebben el sem engedtem volna. Én pedig utána, pacuhán, kócos hajjal. Mikor kiértem az üzletből , Katherine és Ciera már ott vártak furcsálló tekintettel néztek rám.
-Mi történt veled? A kontyodból és szénakazal lett!-Nézett értetlenül Katherine.
-Semmi közötök hozzá! Következő úti cél?-Tértem át más témára.
-Meki!!!-Kiáltották kórusba.
A mekihez érve megpillantottuk Bonniet a sorban.
-Sziasztok. Nem tudtok valamit Taylorról?-Jött oda kicsit félénken.
-Hagyd őt békén most már Audray-val van!-Adta a tudtára Ciera. Kat pedig csak bólogatott.
-Hé lányok, nem kell így gorombáskodni. -Léptem közelebb hozzá.-De igaz ő már az enyém.-Közelebb hajoltam hozzá.-Hagyd őt békén.-Suttogtam a fülébe.
-Szörnyetegek vagytok!-Futott el szipogva.
-Hogy ez a csaj mennyit sír.-Panaszkodott Kat.
-Fogd be.-Kiálltam a sorból és a kijárat felé indultam. A többi csak követett.
-Ne gyertek már utánam!-Kiabáltam.
-Ennek meg mi a baja?-Halottam a távolból. Sietősen kiérve beszálltam egy taxiba. Megmondtam a lakásom címét. Haza érve felsiettem a szobámba egy doboz fagyival és egy kanállal a kezembe. A táskámat pedig csak ledobtam az előszobába. Nem tudom mi ütött belém de nagyon rosszul éreztem magam. Bűntudatom volt. Úgy döntöttem át hívom a szerelmem , hogy még se legyek egyedül.
Fél óra múlva meg is érkezett.
-Mi ilyen sietős?-Az ajkamba haraptam mint ő és megfogtam az ingénél, majd berántottam az ágyba. Onnantól a mennyországban éreztem magam. Már az összes ruha lekerült rólunk. Egy romantikus estét töltöttünk együtt. Éjfél körül hazament , utána pedig lezuhanyoztam, felöltöztem és bedobtam magam az ágyba. Egy huncut mosollyal az arcomon aludtam el. Várva a holnap meglepetéseit.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod, de már rég nem írtál új részt...
    Remélem hamarosan folytatod a bloggerkedést!
    Sok sikert az íráshoz! ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Luca!
    Köszönöm , hogy írtál.
    Igen, már egy kicsit rég volt új rész, de már elkezdtem, nem tudom mikor lesz kész.
    Lehet, hogy abba hagyom és kezdek egy újat, még nem döntöttem el.
    De addig is köszi és nézz be máskor is!!

    VálaszTörlés