2013. október 11., péntek


Ez most nagyon rövidke lett , de azért remélem tetszik!!
Egy kis zene ajánló!!





                                                                             Bonnie Brown 
                                                  

Oké én most aztán nagyon összezavarodtam, pár nap alatt annyi mindent történt , hogy  az égész eddigi életem nem volt ilyen izgalmas. Itt a hétfő, és most abszolút nem tudok semmit. Rachelt is már napok óta nem láttam.
Ma suli, remélem kiderülnek végre a dolgok.

Beérve az iskolába nagy volt a nyüzsgés, még is más volt. A terembe,  Taylor már ott volt , a haverjaival beszélgetett, nem figyelve rám. Leültem a padra és elővettem a matek cuccom. Ekkor Rachel lépett be , tiszta részegen beesett a padjába. Napszemüveg és melegítő volt rajta.
-Hé Rach, jól vagy?-Kérdeztem már-már aggódva.
-Mi?-Bambán oda fordult hozzám.
Mi történt veled?
-Ja , ó semmi.
-Rachel! Léci nekem elmondhatod.-Kérleltem, de ő csak elfordult és lefeküdt a padra, mintha ott se lennék.

Az óra végén próbáltam volna még elcsípni, de túl gyorsan elviharzott.
-Szia kislány.-Köszönt oda Tay.
-Helló.-Néztem fel rá.
-Mit csinálsz ma?-Mosolyt villantott.
-Semmit.-Mondtam bizonytalanul , olyan hirtelen jött így napok után hogy nem tudom mit mondjak neki.
-Mi lenne ha együtt töltenénk a napot?-Reménykedett.
-Bocsi ma nem megy.-Álltam fel a padból.
-Mi?-Értetlen fejet vágott.
-Figyelj, napok óta nem halottam rólad. Mégis mit gondolsz ? Egyből ugranom kéne az ajánlatodra? Bocs de fontosabb dolgom is akad.-Hagytam ott sértődve. Azt se tudom miért mondtam ezt neki, de már tényleg nem tudok róla semmit. Nekem egyszerűen csak túl gyors ez a tempó.

Hazaérve letettem a táskám és egyből Rachelhez mentem. A lány a kanapén feküdt mikor felértem a lifttel. Észre sem vett.
-Rachel , hé figyelj!-Szólongattam.
-Mi? Mi van?-Oké akkor aludt. De legalább él.-Bonnie te meg...........mit csinálsz itt?
-Aggódom érted. Mond el mi történt.-Felült , levette a napszemüveget és kómásan a szemembe nézett.
-Na szóval az van , hogy......azt sem tudom hol kezdjem. Ez olyan nehéz. Tudod volt az a buli.......fú nem tudom mikor, és akkor eltűnt Britney Watson.
-Aha.-Bólogattam.
-És akkor tegnap előkerült. És..........., mind egy . Találkoztam Harry Stylessel és...és hát , áthívott magához. Kicsit berúgtunk és.......-Nagyot ásított , majd ledőlt a kanapéra. Nyögött egyet kettőt mint valami koscica, és elaludt. Na de jó.....
Haza mentem, kicsit csalódottan, hogy nem tudtam vele megbeszélni mindent , de már nem akartam felkelteni. Úgy döntöttem rendelek egy pizzát.
Fél óra múlva csöngettek. Kinyitottam az ajtót, és nem hittem a szememnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése