2013. október 10., csütörtök

Britney Watson

Azt hittem az élet hosszú, elérhetek akármit. Erős voltam , tudtam ki akarok lenni. Hogy változhatott meg ennyire minden?
Ha vissza gondolok az életemre egy lusta depressziós szétcsúszott tinédzsert látok. Az éneklés volt a szenvedélyem , úgy gondoltam én leszek aki megváltja a világot.
Egészen máig......
És most itt fekszem véresen, leütöttek megtéptek , kiszívták a nyakam, az ereim felvágták ,és tessék , egy vértócsában fekszem egyedül és nézek ki a fejemből. Mozdulni nem tudok , mintha ide lennék ragadva. De már a sírás sem megy. Hirtelen egy eső cseppet éreztem az arcomon ,majd többet. Hiányzik a múlt de már nem mehetek vissza. Kinyitottam a szemem mert meghallottam a mentő szirénáját. Épp egy hordágyra tettek fel.
Megláttam Rachelt, a szemei kisírva. Ott volt egy csomó ember a buliról. Én meg azt se tudtam hogy hol vagyok. Beraktak a mentőbe utánna se kép se hang.

-Túl sok vért veszített, lehet hogy elveszítjük.-Kiabált egy orvos.
És elsötétült minden......

  
                                        Rachel Holmes

Már napok óta kerestük Britneyt, mikor Audrey felhívott, hogy meg találták egy sikátorban. Azonnal oda siettem.
Amikor megláttam nem tudtam hinni a szememnek , ki képes ilyesmire? Egyre csak hullottak a könnycseppjeim a látványtól. Régen Britney volt a legjobb barátnőm , de történt vele valami. Elkezdett inni, drogozni és egyre ellenségesebb lett. Segíthettem volna rajta. Miért ilyen makacs? És most lehet meghal, én csak magamat tudom okolni, amiért magára hagytam.
Betették a mentőbe az pedig elhajtott. Ekkor egy mély hangot halottam, a nevemet kiáltozta.
-Rachel , Rachel!!-Harry volt az.-Hé , szia. Mi történt? Megtalálták a lányt?
-Igen.-Szipogtam.-De te ,hogy kerülsz ide?
-Mindenkinek küldtek sms-t aki a buliban volt ,hogy megtalálták a csajszit. De igazából gondoltam hogy itt leszel és csak látni akartalak.-Mosolygott.
-Ő volt a legjobb barátnőm, és most lehet meghal.  Mostanában nem volt olyan jó a kapcsolatunk de én szerettem.-Igazából nem is csak úgy mint egy barátot, volt köztünk valami, amiről senkinek sem mertem beszélni. Igazság szerint én úgy szeretem, mármint szerelmes vagyok belé. Együtt is voltunk de csak titokban, utána romlott meg ő is,csak úgy mint a kapcsolatunk.. Nem vagyok homoszexuális de ő más, különleges.
-Jól vagy?- Egy percre elbambultam.
-Igen, mármint nem. - Ébredtem fel az álomvilágomból.
-Ha kell egy váll akin sírhatsz , itt vagyok. -Ajánlotta fel magát. De igazából csak Britneyre volt szükségem.
-Aha , persze.-Végül bele egyeztem. Csak jobb vele mint egyedül.

Elmentünk egy kis klubba. Ahol színpad is volt . Pár feles után felmentünk énekelni. Egy szerelmes duettet választottunk. Mikor vége lett mindenki ujjongott és tapsolt.
-Csodálatos vagy!-Suttogta a fülembe , mikor mentünk le a színpadról.
-Te vagy az.-Mondtam bizonytalanul. Hátra húzott egy kis helyiségbe majd átölet a derekamnál fogva. Egyre közelebb és közelebb hajolt mikor, megcsókolt. Ez egy nagyon hosszú szenvedélyes csók volt. Azt hittem igen, de még nem éreztem ilyet senkivel. Ebből is látszik, fogalmam sincs mit akarok.
-Nem megyünk át hozzám?-Húzódott el . Én csak bólogattam. Lehet, hogy ez csak vigasztalódás vagy a pia hatása, de nem ellenkeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése