2013. szeptember 24., kedd

5.rész!!
Remélem tetszik!!
Komikat!!!

~ Nem találom az utam.~

Bonnie Brown

És megtörtént, megcsókolt. Még sosem éreztem ilyet senki iránt. Igaz, eddig nem sok emberrel csókolóztam nem  is volt nagyon tartós kapcsolatom. Két barátom volt, az egyikkel 2 hétig jártunk a másik meg 3 nap után dobott. Szóval nincs sok tapasztalatom ilyen téren. 
Elhúzódott és mélyen a szemembe nézett. A szemeitől elájulok olyan szépek. Folyamatosan mosolygott rám, mikor hirtelen.....kihánytam mindent amit ma ettem.
És pont ő rá.
-Á, fúj.
-Uramisten , sajnálom. - Próbáltam menteni magám nála.
-Mi a ......?-Na csak ennyi kellett, sírva elfutottam, szép. Szóval így állunk , lehánytam. Most már biztos nem akar majd velem találkozni, elástam magam.
Hazaérve bezárkóztam a még mindig üres szobámba és zokogtam. Hirtelen megcsörrent a telefonom. Jaj istenem csak ne ő legyen az, imádkoztam. Jé, egy buli meghívó. Pedig még csak tegnap óta vagyok New Yorkba. Itt aztán terjednek a hírek. Gondolkoztam , hogy elmenjek-e , de végül is mit árthat? 
Ruhát váltottam, de az se volt nagy szám, csak egy kék farmer és egy rózsaszín ing egy pink magassarkúval és egy sötét kis táskával. A hajamat kivasaltam és indulhatott a buli. Próbáltam nem Taylorra gondolni, de úgy bánt, hogy csak úgy ott hagytam őt. Ha helyre hozhatnám megtenném, de félek nem fog megbocsájtani.

Amikor végre nagy nehezen megérkeztem a számomra még nem ismert házhoz, meglepődtem, hogy ilyen 
hatalmas. Itt is mint Rachelnél a lift egyenesen a mese szép lakosztályba repített, persze nem olyan volt mint a mi házunkban lévő gagyi . Ez olyan volt mintha egy híres New Yorki  filmeben lennék. Rengetegen voltak , a suliból, még hírességek is. Mindenki ott volt aki számított, és akkor megpillantottam őt, már átöltözve. Épp a haverjaival-feltételezem-beszélt. Nem akartam oda menni, pedig illett volna bocsánatot kérni, de egyszerűen képtelen voltam rá.Olyan keszekusza és összevisszaság lett az életem mióta ide költöztünk (1 nap).
-Szia , tehenész lány. -Köszönt egy kényes hang.
-Ó, Audrey . Szia.-Én azért próbáltam kedves lenni hozzá.
-Jó a buli. nem? Hallottam, hogy lehánytad Tayt. Szegény lány, ugye tudod, hogy most már egy szót nem fog szólni hozzád.-Hirtelen egy könnycsepp szalad ki a szememből. Elfordultam és ott hagytam. Nem érdekeltek mások, nem érdekelt Audrey, sem ő. Beszálltam a liftbe és ott hagytam a bulit. Haza akarok menni, haza 
Dallasba. Ez nem az én világom , én nem tartozom ide.

Taylor Lautner

-Á, fúj.-Ez undorító.
-Uramisten , sajnálom. 
-Mi a ......?-Ekkor Bonnie sírva elszaladt. Nem haragszom rá, de nem kellett volna így otthagynia. De a csók az..... 
Sok emberrel volt már dolgom, de ő mindenkit felülmúl. Úgy csókol mint egy angyal, a mennybe éreztem 
magam, amíg....Igen, az meg nem történt. 
Így hát nem tudtam mit csinálni , hazamentem. 
Otthon a mostohatestvérem Chace Crawford fogadott akivel nem túl jó a viszonyom. Még köszönésre se 
méltattam , felmentem a szobámba bekapcsoltam a gépet. Mielőtt még szokásosan végig videó játékoznám a délutánt, megnéztem az emailjeimet. Jött egy buli meghívó  mára Sophie bátyától Iantól. Gondoltam elmegyek, jobb mint egész nap a gép előtt ülni.
Mikor oda értem még alig voltak , csak a haverjaim. Velük dumálgattam de nagyon felzaklatott ami Bonnieval történt. 
Egy órán belül ( nem tudom, hogy) az egész lakás megtelt emberekkel. Továbbra is a srácokkal maradtam, addig amíg meg nem láttam őt, amint Audreyyal beszélget. 
Bonnie sírva szaladt ki a házból (már megint). Vajon mit mondhatott neki?
-Hé, mit mondtál neki?-Kérdeztem dühösen.
-Ó semmit, csak az igazat, hogy nem fogsz többé szóba állni mert inkább az igazival lennél.-Mutatott magára.
-Hogy lehetsz ilyen gonosz? És még csodálkozol amiért nincsenek igazi barátaid és magányos vagy. És mindig is az maradsz, nem tudom ki akarna veled lenni, de én biztos nem.-Akadtam ki. Éreztem, hogy a szavaim most karót döftek a szívébe , és egy könnycseppet is eresztett. Kicsit bűntudatom volt emiatt de ez az igazság, meg kell tudnia . 
Eltűnődtem hogy a szerelmem után megyek, de fogalmam sem volt, hogy merre lehet. Így inkább maradtam bulizni. 
Amíg.....nem hallottunk meg egy sikítás, és mindenki megrohamozta a fürdőt ahonnan jött a hang. 

Valakit megöltek és a holttestét elvitték, legalábbis a rendőrség ezt állapította meg. Sokak szerint Britney 
Watson volt az , akit nem ismertem túl közelről de tudom, hogy voltak problémái. De vajon kilehet a hidegvérű gyilkos? El sem hiszem, hogy képes lenne valaki ilyesmire. 
Zaklatottan  elindultam haza felé. A mai nap nem is lehetett volna rosszabb, mégis legjobban Audrey akasztott ki. Tudom, nem túl kedves, de az a könnycsepp. Most már tudom, neki is van szíve. Biztos voltam benne, szerelmes vagyok Bonnie Brownba. De mégis Audreyyal van múltunk, ő volt nekem az első, akibe beleszerettem. De ennek már vagy 2 éve. Megcsalt, méghozzá a bátyámmal. Akivel azóta sem ápolunk túl jó viszonyt. Nem tudom mit kéne tennem , ebben az 1 napban annyi minden történt , és olyan gyorsan. Egyszerűen nem találom az utam, egy hete még azt gondoltam , meg lesz a sport  ösztöndíjam és majd az egyetemen találok valakit aki hozzám való. Nem akartam több gimis kapcsolatot , csak érett nőket. 
Ezért is döntöttem úgy , hogy ma nagyon jól fogom tölteni az éjszakát. Elmentem egy bárba ahol a nők pénzér vetkőznek. Leittam magam és az este többi részére nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése