2013. szeptember 20., péntek

Hali, itt az első részt. Remélem tetszik!


Bonnie Brown

Bonnie Brownnak hívnak egy kis Dallasi városba születtem és éltem, egészen idáig.......
Szóval apukámmal élek itt. Eddig  jól meg voltunk , de most apa kapott egy nagyon jó állás ajánlatot, NewYorkban. Így oda költözünk. Már a farmot is eladtuk, nagyon fog hiányozni. Most itt állok a bőröndökkel a kocsi mellett és bámulom a házunkat, mennyi emlék kötődik ide.
-Hé kicsim-szólít meg apu-indulunk.
Ezzel a bőröndömet beraktam a kocsiba és beszálltam. Most már csak emlék lesz a farm és az itteni barátaim.
Irány Manhatten!
6. órával később
Na megérkeztünk, most szállok ki a kocsiból. Még sosem jártam New Yorkba szóval ez most még szokatlan és új.
Ha úgy vesszük nem is New Yorkba lakom, ez Brooklyn.Apának a munkahelyére kellett sietnie úgyhogy most itt vagyok egyedül, ki vettem a bőröndömet és a kulcsot a zsebemből. Épp egy lány próbálja kinyitni a bejárati ajtót de tele van a keze. Úgy döntöttem segítek.
-Hé, majd én. -szóltam neki.
-Jaj, köszönöm, már azt se tudom  hol áll a fejem.-kinyitottam az ajtót.
-Te itt laksz?-kérdezi.
-Igen, most költöztünk ide.
-Az szuper.
-Ja, mondjuk. Bár én szerettem a farmon laki Dallasban.-igen, szomorú vagyok mert elköltöztünk.
-Szóval Dallas, az jó.Nem akarsz bejönni hozzám mesélhetnél a farmról meg még másról is....
-Az jó lenne.-Ezzel indultunk a lifthez ami egyenesen a lakásukba vitt.Minden polc tele volt régi lemezekkel,
kazettákkal . A szobában még egy csomó régi retro gitár kapott helyet.
-Apukám zenész.-Mondta mikor észrevette hogy a gitárokat bámulom.-Régen volt egy bandája de feloszlottak mert nem volt túl nagy a rajongó táboruk.
-Értem.Amúgy te  gimis vagy?
-Igen , a New Yorki Elit Gimnáziumba járok, kicsit magas a tandíj szóval nem tudom hogy még meddig.
-Mi? Én is oda fogok járni. Legalább ismerek valakit...-mondtam ujjongva . Sok új lányos filmet láttam már. És nem igazán szeretnék én is olyan lenni.
-Amúgy, Rachel vagyok, Rachel Holmes.
-Én meg Bonnie Brown.-már egy csomót beszélgettünk de csak most mutatkoztunk be egymásnak.
-Na de nekem mennem kell , még ki kell pakolnom.
-Rendben.-Mentem volna ki mikor....-Hé, holnap együtt megyünk suliba?
-Persze. 7 órakkor itt leszek.-Ezzel beszálltam a liftbe ami a harmadik ára vitt. ötös lakás. A
ház teljesen üres volt, csak a költöztető dobozok foglalták a helyet.Bevallom kicsit izgulok a holnap miatt, sosem voltam túl menő a suliba és félek , hogy mi lesz ha itt is kicsúfolnak majd és kinevetnek. De megpróbálom pozitívan nézni a dolgokat . Úgy döntöttem kipakolok a dobozokból utána meg elmegyek venni valami kaját.

Miután ezzel is megvoltam már este lett apu is haza jött, nem beszéltünk sokat mert egyből elaludt az egyik matracon amit még otthonról hoztunk.
Lezuhanyoztam, fogat és arcot mostam. A hosszú göndör hajamat pedig összefogtam és felvettem a pizsamámat.
Úgy aludtam el hogy a holnapi nap valami új, valami jó kezdete lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése