2013. szeptember 21., szombat


4.rész, ~Britney~
 Remélem tetszik!
Kommenteljetek!!

Rachel Holmes

Suli után egyedül kellett haza mennem , nem szeretek egyedül lenni az olyan magányos. Na de hát ez van, szóval mikor haza értem ettem egy kis spagettit amit még tegnap apa főzött. Utána megírtam a leckémet, biztos , hogy rosszul , inkább csak összecsaptam. Utána oda ültem a zongorához , hogy befejezzem a saját dalomat amit már vagy egy fél éve írok , de sose lesz olyan amilyet akarnék. Közben megcsörrent a telefonom, buli meghívót kaptam, Montgomeryékhez. Mi lehet Sophieval? Régen legjobb barátnők voltunk, ő viszont magántanuló lett, és így megszakadt a kapcsolat. Viszont nincs sok barátom így az időm legnagyobb részét magányosan töltöm. Ezért is örültem meg Bonnienak. A buli este hat órakor kezdődik, fogalmam sincs mit vegyek fel. Bementem a szobámba és körülnéztem. Lehet , hogy rendet kellene raknom. Kinyitottam a gardrób ajtaját. A szemem elé tárult a nagy ruha kupac a földön, csak egy ruha volt fel akasztva a vállfára, anya ruhája. Az volt a legeslegszebb ruhám, még sosem vettem fel amióta anya oda adta, még mielőtt meghalt .Ez egy szomorú történet és most nincs kedvem elmesélni. Leakasztottam a fogasról , leraktam az ágyamra, majd mentem zuhanyozni. A hajamat besütöttem, felvettem a ruhát és egy mellé illő cipőt. És már mehetünk is.
Már indultam volna a gagyi régi lifthez , hát persze hogy már megint elfelejtettem valamit , Telefon !! Sophiez érve már sokan voltak a buli javában fojt. A bárpulthoz mentem mert úgy döntöttem , hogy jól berúgok.
-Vigyázz az erős lesz!-szólt egy hang a hátam mögül. Megfordultam és hülyén néztem rá. Harry Styles volt az a One Directionból.
-Nem érdekel.
-Inkább táncoljunk.
-Ne mond meg, hogy mit csináljak. Még csak nem is ismersz.-Emeltem fel a hangom.
-Megismernélek.-Mondta mikor hirtelen mindenkire röhögő roham tört rá. Már megint az a Britney Watson, na most meg mit művelt? Harry mögé néztem , a padlón szunyókált egy miniszoknyában. Kicsit több látszódott belőle mint kellett volna.
-Hé azon a csajon nincs bugyi.-Kiabált valaki. Újra mindenki röhögő görcsöt kapott, néhányan még le is fotózták. Szegény lány, régen barátnők voltunk de aztán ez lett belőle.
-Ismered?-kérdezte a popsztárocska.
-Sajnos.-Mondtam szégyellve őt.- Inkább táncoljunk.
-Rendben.-Egyezett bele.
Eltáncolgattunk, beszélgettünk, még a számot is cseréltünk. De sajnos el kellett mennie. Így hát oda mentem a megalázott Britneyhez.
-Azt gondoltam énekelhetnénk együtt egy számot.- Mutattam a színpadra amin két mikrofon állvány kapott
helyet.
-Arra várhatsz.
-De kérlek, neked annyira csodás hangod van és nekem is kiegészítjük egymást, na légyszíves!!-kérleltem.
-Nem.-Majd határozottan felállt a kanapéról, így ő is otthagyott, mint mindenki. Piálni már nem volt kedvem, se énekelni. Micsoda meglepetés.Így hát csak a kanapén ücsörögtem és néztem ki a fejemből. Ekkor jött egy sms.
"Találkozunk holnap?"
                 Harry

Találkozzak vele, nem is tudom , én túl hülye vagyok ahhoz ,hogy tudjam. Ekkor egy hangos éles sikítás hallatszott a fürdőből. Mindenki oda sietett.
-Mi az ? Mi van ott?-Én csak ennyit halottam. Látni persze nem láttam semmit.
-Vér.-Mondta valaki kétségbe esetten.
-Ez kinek a vére?-Kérdezte Ciera, mintha valaki tudná.....
-Az ott egy fegyver? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-Mi szóval valakit meggyilkoltak volna?? Egy gyilkos volt a bulin, amíg mi itt vigadoztunk valakit megöltek??
-Britney Watson eltűnt. És Sophie is.-Britney? Úristen a beszélgetésünk után a mosdóba ment. Ian már persze hívta Sophiet, azt hiszem fel vette.



-Mikor láttátok utoljára őt?
-Nem rég, az eset előtt pont a fürdőbe ment ki.-Mondtam a rendőr úrnak.
-Rendben, köszönjük. Megfogjuk találni.-Ígérte meg a lehetetlent. Remélem nem halt meg, nem volt ő rossz ember. Csak kicsit szétcsúszott az utóbbi időben.

Mikor hazaértem mindenestül bedobtam magam az ágyba és elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik !! Várom a folytatást!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész nagyon jólett remélem minnél hamarabb folytatják :)

    VálaszTörlés