2013. szeptember 20., péntek

3. rész ~A buli~

Sophie Montgomery


-De nem megy, annyira fáj.
-Nem érdekelni engem, addig csinálni még nem megy.-Vágott rá a lábamra az orosz balett oktató.
-De nem megy.-Már majdnem sírtam.
-Nincs olyan , hogy nem. -Ő egyre mérgesebb lett.-Ha nem , hát nem . Tűnjön el innen, vissza se jönni soha többé.
-De kérem, a szüleim.........-Már sírtam.
-Mondja meg szülei, én nem dolgozni lustákkal , nem lenni olyan, hogy nem megy.-Ezzel az ajtóra mutatott, én pedig összeszedtem a cuccaim és elmentem. Nem hiszem el, hogy ennyi. Amiért 4 éves korom óta küzdök egyszerűen csak elvész. Még a sulit is ott kellett hagynom, és magán tanuló lettem.
Épp mentem ki a bejárati ajtón mikor megláttam Audreyt és a csicskáit.Tele volt a kezük bevásárlószatyrokkal.
-Ó Sophie.-Sietősre vettem a dolgot.-Várj már.-Kiabált.
-Most nincs kedvem a hülyeségeitekre.-Jelentettem ki idegesen.
-Csak azt akartam kérdezni, hogy nincs-e kedved egy csajos napot tartani.-Kérdezte meglepően kedvesen.
-Igen, eltaláltad. Nincs kedvem. -Ezzel elfordultam tőluk és gyorslépéssel siettem a limuzinomhoz. Beszálltam és elkezdtem zokogni. Nem hiszem el , hogy kirúgott. Apáék rengeteg pént költöttek arra , hogy ez a nő taníthasson, én pedig elszúrtam.
Haza érve kiszálltam a kocsiból, becsaptam az ajtót és a bejáraton keresztül, a lifthez siettem.A lift a legfelső
emeletre repített. Kiszállva a lakásunkba értem, gyorsan felfutottam a szobámba és kulcsra zártam az ajtót.
Ledőltem az ágyra és a bőgés után, elaludtam.

3. órával később

A bátyám keltett, igazából csak féltestvérek vagyunk mert az apánk más.
-Sophie!!! Sophie!! Sophie!!!-dörömbölt az ajtón. Könnyesen és álmosan kikecmeregtem az ágyból és az ajtó felé indultam.
-Mit akarsz Ian?-kérdeztem kómásan.
-Apuék csak holnap jönnek, gondoltam csaphatnánk egy nagy bulit.-Mosolygott.
-Ian! Ezt most komolyan gondolod?Tudod a bulizás helyett dolgozhatnál és akkor nem kéne még mindig a
szüleiddel laknod.-Ja és igen, a bátyám Ian Somerhalder Miután abba hagyta a színészkedést itthon csövezik és óriási bulikat szokott tartani.
- Én akkor is megtartom azt a bulit!-Jelentette ki. Bezártam az ajtót és visszafeküdtem. Újra elaludtam.

4 órával később

Óriási zenére ébredtem.Nem tudom mi ment de rettenetes volt. Lementem a nappaliba és egy óriási tömeg
fogadott. Mindenki ott volt, hírességek, Ian barátai, és az ÉN barátaim! Itt volt Audrey és a többi, Rachel aki épp azt hiszem Harry Stylessel táncolt. De Ian mégis, hogy hozta ezt össze csupán pár óra alatt? Tanulság, sose becsüld le a bátyádat.
-A buli fergeteges!-Kiabált a fülembe Justin Bieber. Dobtam neki egy mosolyt és a konyhába siettem. Nem
találtam semmit csak piát. Pedig már nagyon szomjas voltam. Mit csináltak a vízzel? Bezártam a hűtő ajtaját és megláttam azt a füves Britneyt, a suli rossz lánya. Na még ő is itt van. Remek.
Átöltöztem felvettem a kabátom és a cipőm. Majd a lifthez siettem de megbotlottam. Hirtelen két kezet éreztem magamon.........

Britney Watson


Na ez is egy ugyan olyan béna sztárocskás buli, amire már megint nem tudom , hogy , hogy kerültem. El
piálgattam táncolgattam mikor valaki megszólít.
-Szia.-Rachel volt az.
-Mit akarsz Rachel?-Kérdeztem tőle unottan.
-Azt gondoltam énekelhetnénk együtt egy számot.- Mutatott a színpadra amin két mikrofon állvány kapott
helyet.
-Arra várhatsz.
-De kérlek, neked annyira csodás hangod van és nekem is kiegészítjük egymást, na légyszíves!!
-Nem.-Felálltam a kanapéról lehajtottam valamilyen italt és ki mentem a fürdőbe. Amikor a tükörbe
pillantottam egy szétcsúszott nőszemély nézett vissza rám.
 A fürdőjük elég nagy volt így nem láttam be az egészet. Épp mentem volna ki, mikor meghallottam valami zajt, körülnéztem, semmi. Aztán valami csörömpölés hallatszott.
-Hé van itt valaki?-Nincs válasz. Az ajtó felé fordultam, már a kilincsen volt a kezem mikor valami erőset
éreztem és egyszerre csak minden elsötétült....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése